Нацрада анулювала ліцензії каналів Ахметова

0

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення анулювала ліцензії на мовлення 15 компаній, які належать українському бізнесмену Рінату Ахметову. Про це повідомляє «Детектор медіа».

Як повідомляється, відповідне рішення ухвалили на офлайн-засіданні Нацради 21 липня. Серед каналів, яким анулювали ліцензії: «Україна», НЛО.TV, «Донбас», «Індиго TV», «Україна 24» (ефірна та супутникова ліцензії), «Футбол 1», «Футбол 2», «Футбол 3», а також супутникову платформу Xtra TV (ТОВ «Екстра-ТВ») та ОТТ-платформи Oll.tv (юридична особа ТОВ «Діджітал скрінз»).

Також свої ліцензії втратили канал Shakhtar TV (футбольного клубу «Шахтар») і регіональний мовник ТВ-5, власником якого була ПАТ «Запоріжсталь» (Метінвест), а також ТОВ «ТРКК «Сігма ТВ»«, ТОВ «Телерадіоорганізація «Маріупольське телебачення»« («МТВ»), ПрАТ «Телевізійна служба Дніпропетровська» («34»).

Представників «Медіа Групи Україна» на засіданні Нацради не було. Ліцензії втрачають чинність 22 липня.

За словами голови Нацради Ольги Герасим’юк, керівництво МГУ запевнило, що група не мовитиме з-за кордону, а пів року компанії будуть працювати на закриття.

«Ми дуже вдячні журналістам, редакторам і технічному персоналу, який забезпечував роботу компаній. Сподіваюсь, що вони знайдуть собі відповідну роботу, хоча зараз це складно», – сказала Герасим’юк.

Голова Нацради додала, що керівництво «Медіа Групи Україна» пообіцяло забезпечити компенсаційні виплати своїм співробітникам.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите ваш комментарий!
пожалуйста, введите ваше имя здесь